Difficulty: Beginner & Intermediate

Είναι ένα δυναμικό πρόγραμμα που επικεντρώνεται σε συγκεκριμένες μυϊκές ομάδες ,δίνοντας έμφαση στους κοιλιακούς –ραχιαίους, γλουτούς και πόδια στοχεύοντας στην καύση του λίπους αυτών των σημείων μέσα από την άμεση ενεργοποίηση των μυϊκών ο

Difficulty: Beginner & Intermediate

Ενίσχυσε τη δύναμη, την αντοχή, την ταχύτητα και την ευλυγισία σου βρίσκοντας τις ισορροπίες του σώματός σου, με μοναδικό οδηγό το ίσιο σου το βάρος.

TRX

Difficulty: Beginner & Intermediate

Είναι ιδανικό για όλους, αρχάριους και προχωρημένους ανεξαρτήτου ηλικίας και φύλλου. Συνολική διάρκεια του μαθήματος 60’.  

Difficulty: Intermediate

Η  zumba είναι ένα πρόγραμμα γυμναστικής που μοιάζει με πάρτι! Κατά τη διάρκεια του μαθήματος, αργοί και γρήγοροι ρυθμοί εναλλάσσονται καθιστώντας το ιδιαίτερα δυνατό στην καύση θερμίδων.

Difficulty: Advanced

Είναι το είδος της λειτουργικής προπόνησης με ιμάντες που μπορεί να προσφέρει κάτι παραπάνω από ένα απλό μάθημα TRX.

Difficulty: Beginner & Intermediate

Το πρόγραμμα συνδυάζει τεχνικές από διάφορα είδη πολεμικών τεχνών όπως box, kick boxing, Καράτε, Καποέιρα, Ζίου Ζίτσου κ.α.

Difficulty: Beginner & Intermediate

Είναι το ομαδικό πρόγραμμα που στοχεύει στην εκγύμναση όλου του σώματος με κύριο όργανο τη big ball. Εκτελώντας ασκήσεις μυϊκής ενδυνάμωσης με το βάρος του σώματος αλλά και τη χρήση άλλων οργάνων, όπως τους αλτήρες και τα λάστιχα, πάνω στη μπάλα και

Difficulty: Beginner & Intermediate

Με διάρκεια 30’ είναι το ιδανικότερο ομαδικό πρόγραμμα για να “χτίσεις’’ γρήγορα κοιλιακούς και ραχιαίους.

Difficulty: Beginner & Intermediate

Είναι το μάθημα που συνδυάζει τεχνικές από τη yoga,το tai chi και το pilates. Είναι ιδανικό για όλους καθώς συνοδεύεται από ήρεμη μουσική και ειδικό ασκησιολόγιο που βοηθάει στη βελτίωση της ευλυγισίας, στη διάταση των μυών, στην ισορροπία και γενικότερ

Difficulty: Beginner & Intermediate

Είναι το δημοφιλέστερο ομαδικό πρόγραμμα παγκοσμίως που καταφέρνει να συνδυάζει τα ελεύθερα βάρη με χαμηλό και μεσαίο βάρος αλλά και μεγάλο αριθμό επαναλήψεων στοχεύοντας στη μείωση του σωματικού λίπους, στη μυϊκή ενδυνάμωση και τη βελτίωση

Difficulty: Beginner & Intermediate

Είναι η μέθοδος που επικεντρώνεται στην συμμετρική και σωστή  στάση του σώματος, στον έλεγχο της αναπνοής, στην ενδυνάμωση των κοιλιακών,  στην ευλυγισία των μυών και στην βελτίωση της κινητικότητας των αρθρώσεων.

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο