Difficulty: Beginner & Intermediate

Ένα είδος κυκλικής λειτουργικής προπόνησης που σίγουρα δεν έχεις ξαναδοκιμάσει! Αερόβιες σε συνδυασμό με αναερόβιες ασκήσεις με σταδιακή ένσταση και επιβάρυνση!

Difficulty: Beginner & Intermediate

Καθαρή προπόνηση δύναμης σε βασικές ασκήσεις (squats, deadlift, presses) Η μυϊκή ενδυνάμωση είναι απαραίτητη στο crossfit όπως και σε όλα τα αθλήματα.

Difficulty: Beginner & Intermediate

Στοχεύει κυρίως στην εκμάθηση της κινησιολογίας της άρσης βαρών που είναι ένα από τα πιο βασικά στοιχεία του crossfit. Ο ρόλος της ξύλινης μπάρας (PVC ) είναι πρωταρχικός για να περάσεις στην ολυμπιακές μπάρες και να προσθέσεις κιλά.

Difficulty: Beginner & Intermediate

Στοχεύει στην ενδυνάμωση μυών και σώματος

Difficulty: Beginner & Intermediate

Είναι αερόβια άσκηση που στοχεύει στην καύση λίπους.

Difficulty: Beginner & Intermediate

Έχει ως στόχο ο ασκούμενος να απόκτηση δύναμη και ισορροπία.

Difficulty: Beginner & Intermediate

Είναι ένα δυναμικό πρόγραμμα που επικεντρώνεται σε συγκεκριμένες μυϊκές ομάδες ,δίνοντας έμφαση στους κοιλιακούς –ραχιαίους, γλουτούς και πόδια στοχεύοντας στην καύση του λίπους αυτών των σημείων μέσα από την άμεση ενεργοποίηση των μυϊκών ο

TRX

Difficulty: Beginner & Intermediate

Είναι ιδανικό για όλους, αρχάριους και προχωρημένους ανεξαρτήτου ηλικίας και φύλλου. Συνολική διάρκεια του μαθήματος 60’.  

Difficulty: Beginner & Intermediate

Με σφυγμούς που φτάνουν και τους 180/min και σχεδόν ασταμάτητη ροή, συνολικής διάρκειας 60’, θα σας φτάσει σίγουρα στα όριά σας.

Difficulty: Beginner & Intermediate

Είναι το μάθημα που συνδυάζει τεχνικές από τη yoga,το tai chi και το pilates. Είναι ιδανικό για όλους καθώς συνοδεύεται από ήρεμη μουσική και ειδικό ασκησιολόγιο που βοηθάει στη βελτίωση της ευλυγισίας, στη διάταση των μυών, στην ισορροπία και γενικότερ

Difficulty: Beginner & Intermediate

Είναι το δημοφιλέστερο ομαδικό πρόγραμμα παγκοσμίως που καταφέρνει να συνδυάζει τα ελεύθερα βάρη με χαμηλό και μεσαίο βάρος αλλά και μεγάλο αριθμό επαναλήψεων στοχεύοντας στη μείωση του σωματικού λίπους, στη μυϊκή ενδυνάμωση και τη βελτίωση

Difficulty: Beginner & Intermediate

Είναι η μέθοδος που επικεντρώνεται στην συμμετρική και σωστή  στάση του σώματος, στον έλεγχο της αναπνοής, στην ενδυνάμωση των κοιλιακών,  στην ευλυγισία των μυών και στην βελτίωση της κινητικότητας των αρθρώσεων.

+