Difficulty: Beginner & Intermediate
Ένα είδος κυκλικής λειτουργικής προπόνησης που σίγουρα δεν έχεις ξαναδοκιμάσει! Αερόβιες σε συνδυασμό με αναερόβιες ασκήσεις με σταδιακή ένσταση και επιβάρυνση!
Difficulty: Beginner & Intermediate
Καθαρή προπόνηση δύναμης σε βασικές ασκήσεις (squats, deadlift, presses) Η μυϊκή ενδυνάμωση είναι απαραίτητη στο crossfit όπως και σε όλα τα αθλήματα.
Difficulty: Beginner & Intermediate
Στοχεύει κυρίως στην εκμάθηση της κινησιολογίας της άρσης βαρών που είναι ένα από τα πιο βασικά στοιχεία του crossfit. Ο ρόλος της ξύλινης μπάρας (PVC ) είναι πρωταρχικός για να περάσεις στην ολυμπιακές μπάρες και να προσθέσεις κιλά.
Difficulty: Beginner & Intermediate
Στοχεύει στην ενδυνάμωση μυών και σώματος
Difficulty: Beginner & Intermediate
Είναι αερόβια άσκηση που στοχεύει στην καύση λίπους.
Difficulty: Beginner & Intermediate
Έχει ως στόχο ο ασκούμενος να απόκτηση δύναμη και ισορροπία.
+