Άσκηση

Πως να βελτιωθώ σε μία άσκηση;

Κάθε αρχή και δύσκολη 

Το ανθρώπινο σώμα είναι φτιαγμένο κατά τέτοιο τρόπο ώστε όταν δέχεται μια νέα πρόκληση να προσαρμόζεται για να ανταπεξέλθει στις νέες απαιτήσεις. Γι αυτό συχνά παρατηρείται όταν κάνουμε μια άσκηση για πρώτη φορά να είναι αρκετά δύσκολη όμως μέσα σε μικρό χρονικό διάστημα να γίνεται ευκολότερη.  

πως να βελτιωθω σε μια ασκηση γυμναστικής

Η επίδοση 

Το ίδιο συχνά όμως, παρατηρείται η επίδοση μας  σε μία άσκηση να μένει αμετάβλητη. Για να μπορέσουμε λοιπόν να βελτιωθούμε σε μια άσκηση υπάρχουν πολλοί τρόποι που μπορούν να εφαρμοστούν είτε μεμονωμένοι είτε σε συνδυασμό μεταξύ τους.  

Κάποιοι από αυτούς είναι οι παρακάτω:  

 Αύξηση της Επιβάρυνσης (π.χ. Βάρος)  

  • Αύξηση της Ποσότητας (π.χ. Επαναλήψεις)  
  • Αύξηση της Έντασης (Καρδιακή Συχνότητα)  
  • Αύξηση του Εύρους Κίνησης 
  • Αύξηση της Ταχύτητας  
  • Βελτίωση της Τεχνικής (π.χ. Στάση σώματος)   
  • Ρυθμός επανάληψης (π.χ. έμφαση στην Αρνητική φάση) 
  • Οριοθέτηση Διαλλείματος  
  • Χρήση Βοηθητικών Ασκήσεων (Ποικιλία ασκησιολογίου 

 

Σε κάθε περίπτωση πρέπει να λαμβάνεται υπόψη η μοναδικότητα του καθενός καθώς και των συνθηκών, έτσι για να υπάρξει βελτίωση ίσως απαιτείται πρωτίστως μείωση κάποιου από των παραπάνω κριτηρίων.     

 

Χαράλαμπος Κουτρέλης

Crossfit Trainer lv1

Αρέσει σε %d bloggers:

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο